22.03.2009 19:55:49
В настоящее время есть огромное количество, так называемых, брэндов одежды. И не важно что фирма не имеет собственной коллекции, шьется все в полуподвальных помещениях, а департамент реализации создан в виде группы в социальной сети. Главное назваться “груздем”, а в “кузов” тебя сами затолкают неискушенные в выборе, как сороки, тянущие в гнездо все, что блестит, как малые дети неразумные и доверчивые потребители брэндов, они же шопоголики, они же представители гламура с переферии и бла-бла-бла. Будучи человеком алчным и страстным до наживы, я решил провести уникальный эксперимент – создать свой уникальный брэнд под маркой ОХY или ОХУ , читаем конечно “окси”, мы же все космополиты и уж читать по-английски точно умеем.
Итак с чего начать? Я не стал долго думать и решил начать с самого простого – с футболок. Действительно вот уж где воплощен гений швейного мастерства. Наверное изобретение футболки для легкой промышленности сравнимо с изобретением колеса для транспортной. В общем плывем по течению, помогаем руками и передвигаемся семимильными гребками. В этот же день я потратил около часа на поиск швейного производства, еще два часа на размещение заказа на 1000 маек и разработку макета ярлычка. Получилось очень мило: три буквы с троеточием. Скандально? Да. Эпатажно? Безусловно? Золотом? Конечно.
Итак дальше самый сложный момент- дизайн рисунков на футболки. Для начала нужно понять КТО, а потом уже КАК? С первого взгляда именно так, но если знать проблему изнутри, а так уж легли карты, что я её знаю, то нужно сразу искать производителей, а именно господ-шелкографов. Кто же они такие? Это именно те умельцы и красавцы, усилием которых и будет воплощен мой проект. Именно они разработают дизайн-макет, нанесут принт на футболки, все красиво упакуют. Шелкография – это своего рода панацея для любого рекламщика, это метод которым не только можно осуществлять печать по текстилю, но также печатать по пластику, по дереву, по дизайнерскому картону
|
16.05.2009 22:12:08
Crisis eating in France, the land of haute cuisine
Bargain-hunters in a grocery store northeast of Paris squint as they scan figures stamped on shrink-wrapped chunks of Gruyere and bags of green olives. They're not zeroing in on the price, certain to be low in a place that specializes in surplus goods offloaded from big-name supermarket chains. They want the "use by" date.
Just one day remains before the cheese is past its prime. The olives hav.....
|
24.10.2008 11:41:38
Vladimir Andreenkov - «GEOMETRY OF LIFE»
“Vladimir Andreenkov, adhering to visible mathematics and clear-cut forms in their perfection, is not locking the space of life but is wonderfully transforming it beyond blurred human consciousness. He succeeds to make an exact from an approximate and he makes you, if not to think, at least to get mobilized internally. As a rule, a person focuses simply looking at a direct line. Line - step. Step .....
|
24.05.2007 23:07:53
Sotheby's Opens Moscow Office and Appoints Director
In a ceremony today William F. Ruprecht, President and Chief Executive Officer of Sotheby's, announced that Sotheby's has opened an office in Moscow and appointed Mikhail Kamensky as Managing Director. Mr Kamensky, a former Director and Presidential Advisor to the Bank of Moscow, will direct the company's efforts in Russia, whose collectors are increasingly becoming one of the world's most importa.....
|
05.04.2007 21:25:28
Gallery Shazina presents from 19 April to 19 May 2007 personal exhibition dedicated to 105 years of Ivan Titov
Ivan Titov’s artistic realism is like a good documentary film; good meaning genuine, unvarnished. Life as it is.
Painting, which reflects the melting time, but doesn’t permit to forget. Painting, which gives a wonderful possibility to unwind the time back, and look more attentively into the eyes of Abkhazian boy in a red hood. The eyes with such a dignity, so wise, that you want to ask “Do you .....
|
04.03.2007 22:49:57
Chloe Piene Opens at Witte de With
Witte de With proudly presents the first solo exhibition in the Netherlands of Chloe Piene (born 1972 in Stamford, USA). The exhibition features a selection of Piene's recent drawings and videos, and will be accompanied by a publication featuring texts that explore distinctive aspects of her work, such as the role of sound, the performative nature of drawing, and the interplay of fear and fantasy......
|
1 2 |
|